خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه کرج و تهران
شهریور 06, 1398 نوشته شده توسط Super User- طراحی نقشه شبکه تهران
- کابل کشی کامپیوتر در تهران
- کابل کشی تهران
- شبکه کردن کامپیوتر در تهران
- شبکه کابلی در تهران
- طراحی شبکه تهران
- طراحی شبکه کرج
- طراحی شبکه
- نقشه شبکه
- کابل در کرج
- خدمات شبکه در نهران
- کابل کشی کامپیوتر در کرج
- داکت کشی در کرج
- نصب شبکه کابلی
- شبکه کابلی در کرج
- کابل کشی
- شبکه کردن کامپیوتر در کرج
- کابل
- کابل کشی کامپیوتر
- شبکه کردن کامپیوتر
- شبکه کابلی
- داکت کشی
- ترانک
- ترانکینگ
- خدمات شبکه در تهران
- ترانک در کرج
- پشتیبانی شبکه در آزادگان ، پشتیبانی شبکه در باغستان ، پشتیبانی شبکه در جهانشهر ، پشتیبانی شبکه در حصارک ، پشتیبانی شبکه در خرمدشت ، پشتیبانی شبکه در درختی ، پشتیبانی شبکه در دهقان ویلا ، پشتیبانی شبکه در ساسانی ، پشتیبانی شبکه در شاهین و
خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه
یکیدیگر از فعالیتهایشرکت فناوران گستردر زمینهخدماتت شبکههای کامپیوتریو فناوریاطلاعات، خدمات پشتیبانی شبکه و سختافزار و نگهداری از شبکههای کامپیوتری میباشد.پشتیبانی شبکههای کامپیوتری در حال حاضر یکی از بزرگترین نیازهای شرکتها، مؤسسات و سازمانها در حوزه انفورماتیک میباشد. چرا که با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزههای کسب و کار موجب شده است که نیاز مبرم و شدیدی در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، تجهیزات شبکههای کامپیوتری و سرویسهای مرتبط با آن برای صاحبان کسب و کار احساس گردد.
پشتیبانی شبکههای کامپیوتری و یا بهعبارتی نگهداری شبکه، از کلیدیترین و مهمترین فعالیتهای شرکت پشتیبانی شبکه فناوران گستر میباشد. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترین خدمات پشتیبانی شبکه، کامپیوتر، سختافزار و نرمافزار را به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل مجموعهای از خدمات میباشد که در نهایت منجر به پیشگیری از مشکلات و یا رفع و رجوع مشکلات به وجود آمده در زمینه شبکه میگردد.
چرا پشتیبانی فناوران گستر؟
- کارشناسان باتجربه و متخصص
- ارائه خدمات در کوتاهترین زمان
- تنوع پشتیبانی
- امنیت اطلاعات
- پشتیبانی به موقع و دورهای
خدمات پشتیبانی شبکههای کامپیوتری را میتوان به دو بخش کلی دسته بندی کرد :
۱- پشتیبانی سخت افزار شبکه
۲- پشتیبانی نرم افزار شبکه
پشتیبانی سخت افزار شبکه
پشتیبانی سخت افزار شبکه شامل نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آیتی و شبکه مانند تجهیزاتپسیوشبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، دوربینمداربسته، سیستمهای کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و … میباشد.
پشتیبانی نرم افزار شبکه
پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی ازخدمات اکتیو شبکهمیباشد که شامل نگهداری از نرم افزارها، رفع ایرادات احتمالی آنها، پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات، نصب نرمافزارهای شبکه، نصب و آپدیت ویندوز سرور، نگهداری اطلاعات و دیتاهای شرکت است. بکآپگیری و پشتیبانگیری از تمامی اطلاعات و نرمافزارهای موجود و مستندسازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات میباشد.
اولویت فناوران گستر در بخش پشتیبانی شبکه، ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن میباشد. ما معتقدیم که خدمترسانی سریع در این بخش از مهمترین فاکتورهایی است که برای شرکتها اهمیت فراوان دارد.
- نحوه ارائه خدمات به مشتریان
در حال حاضر کلیه خدمات مرتبط با پشتیبانی شبکه و نگهداری از تجهیزات کامپیوتری، در شرکت فناوران گستر محدود به استان تهران میباشد.
خدماتی که شرکت فناوران گستر در این بخش برای رفع ایرادات و مشکلات شبکه ارائه میدهد، معمولاً به چهار روش انجام میشود:
- از طریق سیستم تیکتینگ: در این روش مشتریان، مشکلات خود را از طریق سیستم ارسال تیکت به صورت کتبی با کارشناسان در میان میگذارند و کارشناسان ما نیز در سریعترین زمان ممکن به صورت آنلاین پاسخگوی آنها خواهند بود.
- به صورت تلفنی:بعضی از مشکلات میبایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان اعلام گردد و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل مشکلات باید به صورت تلفنی مشتریان عزیز را راهنمایی کنند.
- به صورت ریموت:در این روش کارشناسان برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور با نرمافزارهایی که مخصوص این کار میباشند به اصطلاح ریموت زده و مشکل کاربر را مستقیماً بر روی سیستم حل کنند.
- به صورت حضوری:در بسیاری از مواقع لازم است تا کارشناس به صورت حضوری در محل شرکت مشتریان اقدام به ارائه خدمات نماید و مشکلات آنان را به صورت حضوری بر طرف نماید.
ما متخصصان آیتی با سالها تجربه را استخدام می کنیم. ما همکاریهای طولانی مدت و پشتیبانی برنامهریزی شده را انجام می دهیم. ما با شما کار می کنیم تا زمانی که مشکلات کامپیوتر و شبکه شما حل شود.
- قرارداد پشتیبانی شبکه
ارائه خدمات در شرکت فناوران گستر در قالب قراردادهای مشخص و به صورت سالیانه میباشد. این قراردادها متناسب با نیاز و تقاضای شما ارائه میگردد. به طورکلی شرکت فناوران گستر سه مدل قرارداد خدماتی در این زمینه ارائه میدهد که بر اساس تقاضای مشتریان ممکن است قرارداد نهایی، ترکیبی از هر ۳ مدل باشد:
۱– قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه:این قرارداد بر روی ارائه خدمات تخصصی و حرفهای در زمینه شبکه و تجهیزات و نرمافزارهای مرتبط با آن متمرکز میباشد. در این قرارداد، خدمات از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به سایر قراردادها ارائه میگردد. کارشناسانی که در این زمینه خدمترسانی میکنند، مهندسین شبکه با تجربه بالا میباشند.
۲– قرارداد خدمات پشتیبانی سیستمها و تجهیزات اداری:در این نوع قرارداد نگهداری و تعمیر کامپیوترها و تجهیزات اداری ائم از پرینتر، اسکنر و … از اهمیت بیشتری برخورداد است. ارائه خدمات کامپیوتری به شرکتها از نظر سطح دانش نسبت به خدمات شبکه پایینتر بوده و تکنسینهای کامپیوتر مسئول ارائه این خدمات میباشند. به این دسته از خدمات در اصطلاح خدمات HelpDesk گفته میشود.
۳ – قرارداد خدمات پشتیبانی IT:این نوع قرارداد در واقع ترکیبی از خدمات تخصصی شبکه و خدمات پشتیبانی سیستمها میباشد. البته خدمات جانبی دیگری نیز در این نوع قراردادها ارائه میگردد مانند پشتیبانی تجهیزات دوربین مداربسته، نگهداری از دستگاههای الکترونیکی مانند سیستمهای هوشمند اتاق سرور، دستگاه حضور و غیاب،برق اضطراری UPS و … . در واقع این خدمات تمامی نیازهای آیتی در سطوح مختلف را تحت پوشش قرار میدهد.
- حالتهای حضور کارشناس پشتیبانی در محل مشتری
ساعتهای حضور کارشناس در محل مشتری در تمامی قراردادهای فوق بسته به نوع قرارداد به شکلهای مختلفی انجام میپذیرد:
حالت ۱ – کارشناس پشتیبانی جهت رفع مشکل :در این حالت کارشناس صرفاً تا زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکل یا مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج میگردد.
حالت ۲ – کارشناس پشتیبانی مقیم نیم روز :در این حالت کارشناس به اندازه یک نیم روز کاری در محل مشتری در زمانبندی مشخص حداقل یک روز در هر ماه و حداکثر بر اساس نیاز مشتری، حضور خواهد داشت، حتی اگر از قبل مشکلی وجود نداشته باشد.
حالت ۳ – کارشناس پشتیبانی مقیم تمام وقت:در این حالت کارشناس مانند یک کارمند در محل مشتری به صورت تمام وقت حضور خواهد داشت. کارشناس پشتیبان مقیم در محل، بر اساس نیاز مشتری ممکن است حداقل یک روز تا حداکثر تمام روزهای کاری در یک ماه در محل مشتری حضور داشته باشد.
در هر سه حالت کارشناس بر اساس قرارداد اولیه ممکن است در هر هفته یک نوبت و یا چند نوبت در محل مشتری حضور پیدا کند. در نهایت بسته به انتخاب حالتهای حضور کارشناس، تعداد حضور کارشناس در هر ماه و همچنین نوع قرارداد پشتیبانی، هزینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر نیز تغییر خواهد کرد.
هدف ما بالابردن بهرهوری و افزایش راندمان کاری شماست.
در تمامی این قراردادها شرکت فناوران گستر اخلاقاً و قانوناً متعهد میگردد که حافظ منافع مشتریان خود و همچنین تمامی اطلاعات مهم آنان بوده و با تمام تلاش و در سریعترین زمان ممکن، درصدد حل مشکلات آنان برآید، تا مشتریان ما با کمترین مسئله و دغدغهای در این زمینه مواجه بوده و با بالاترین راندمان کاری به کسب و کار خود بپردازند.
خدمات مشاوره شبکه در تهران و کرج
شهریور 06, 1398 نوشته شده توسط Super User- خدمات مشاوره شبکه در کرج
- مشاوره شبکه
- شرکت خدمات شبکه در کرج
- شرکت راه اندازی شبکه در کرج
- راه اندازی شبکه در کرج
- خدمات شبکه در کرج
- نصب شبکه در کرج
- نصب شبکه
- خدمات شبکه
- شرکت راه اندازی شبکه در تهران
- شرکت خدمات شبکه در تهران
- خدمات مشاوره شبکه تهران
- خدمات مشاوره شبکه در آزادگان ، خدمات مشاوره شبکه در باغستان ، خدمات مشاوره شبکه در جهانشهر ، خدمات مشاوره شبکه در حصارک ، خدمات مشاوره شبکه در خرمدشت ، خدمات مشاوره شبکه در درختی ، خدمات مشاوره شبکه در دهقان ویلا ، خدمات مشاوره شبکه در ساسانی ، خدمات مشا
خدمات مشاوره شبکه
یکی از مهمترین فعالیتهای این مجموعه در زمینهخدمات شبکه، ارائه خدمات مشاوره شبکه و راهکارهای تخصصی و فنی به شرکتها و مؤسسات میباشد، تخصص و دانش شبکه ما یکی از بهترینها در صنعت است. به دلیل پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تأثیر مستقیم و عمیق این بخش از فناوری بر بالا بردن بهرهوری، تسهیل سازی امور، افزایش درآمد و رسیدن به سود بیشتر در تمامی کسب و کارها، موجب شده است که این فناوری و حوزههای مرتبط با آن به سرعت در تمامی بخشهای شرکتها و مؤسسات کوچک و بزرگ نفوذ کند. این رشد و نفوذ سریع موجب شده است که شرکتها و صاحبان آنها دچار سردرگمی در تصمیمگیری و ناتوانی در رفع مشکلات ایجاد شده در این بخش شوند. به همین دلیل نقش مهم و حساس، شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه و آیتی در این زمینه بسیار پر رنگ و با اهمیت خواهد بود.
با توجه به مسئله فوق و در راستای اهدافشرکت خدمات شبکه فناوران گستر، بخش مهمی از فعالیتهای این مجموعه به ارائه خدمات مشاوره و راهکارهای شبکه در جهت رفع مشکلات شرکتها در این حوزه اختصاص دارد.
خدمات معمولاً به دو شکل کلی قابل ارائه می باشد:
- خدمات مشاوره شبکه رایگان تلفنی
- خدمات مشاوره شبکه قراردادی بلند مدت و یا پروژهای
از جمله مهمترین خدمات مشاوره:
- مشاوره شبکه
- مشاوره سخت افزار
- مشاوره تجهیزات شبکه
- مشاوره امنیت شبکه
- مشاوره زیرساخت شبکه
- مشاوره دوربین مداربسته تحت شبکه
قدرت ما در استفاده از توانایی های اصلی و تجارب صنعت برای موفقیت مشتریان ما است.
- چگونه میتوانید از مشاوره و راهکارهای ما بهرهمند گردید:
- با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشکلات خود را با مشاورین ما مطرح نمایید.
- کارشناسان ما در صورت امکان به صورت تلفنی و کاملاً رایگان راهکارهای خود را ارائه خواهند داد.
- در غیر اینصورت نیاز به بازدید حضوری از محل شرکت شما خواهد بود که در صورت تقاضای شما این امر صورت خواهد گرفت.
- کارشناسان ما از مجموعه شما به صورت حضوری بازدید کرده و تمامی مسائل ، مشکلات و جوانب را مورد بررسی قرار خواهند داد.
- پس از بازدید حضوری، طی جلسهای با مدیران و مسئولان مربوطه، تمامی راهکارها، مشاوره و ارائه داده خواهد شد.
مانند بسیاری از مشتریان ما، احتمالاً کسب و کار شما نیز ارتباطی با حوزه IT ندارد. تلاش برای حل چالشها و مشکلات IT نهتنها میتواند تمرکز شما را از کسب و کارتان دور کند بلکه این چالشها موجب میشوند، هزینههای بسیاری برای شرکت شما ایجاد شده و بر بخشهای دیگر کسب و کار شما تأثیر منفی وارد شود. وجود یک شرکت مشاوره آیتی و دانش بنیان در شرکت شما میتواند موجب شود تا کسب و کار شما امن و کارآمد باقی بماند و در مسیر درست خود پیش رود.
فناوران گستر راهکارهای کاملاً تخصصی و بهینه در زمینه خدمات مشاوره شبکه به مشتریان خود ارائه میدهد تا آنها به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود در بخش فناوری دست یابند. افتخار ما، مشاوره به شرکتها و سازمانها در هر ابعادی چه کوچک و چه بزرگ میباشد،مشاوران ما در هر مرحله از طراحی معماری فناوری اطلاعات شما بدون در نظر گرفتن اندازه زیرساخت ها، شما را همراهی خواهند کرد در حالی که بسیاری از شرکتهای آیتی صرفاً اطلاعات اولیه در خصوص راهکارهای فناوری به شما ارائه میدهند، تیم ما علاوه بر ارائه جامعترین راهکارهای تجاری و خدمات آیتی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ در صنایع مختلف، تضمین کننده نتایج حاصل از مشاوره و راهکارهای خود میباشد. ما با درک درست از نیازها و چالشهای شما در کنار دانش فنی و تجربه بالای خود به شما مشاوره میدهیم. ما با سالها تجربه فعالیت و خدمترسانی به شرکتها و سازمانها ، آماده برای چالشهای جدید در حوزه فناوری و پروژههای خاص شما هستیم.
شرکت فناوران گستر به شکلی کاملاً سفارشی استراتژیهای فناوری را، در زمینه مشاوره IT خصوصاً مشاوره شبکه به انواع کسب و کارها، به مشتریان خود ارائه میدهد. ما آمادهایم تا راهکارهای استراتژیک مختص شما را در موضوعات گوناگونی همچون، مدیریت پروژههای آیتی، برنامهریزی و بودجه پروژههای IT، مدیریت ریسک، ریکاوری از بحران، طرحهای تداوم کسب و کار از طریق فناوری، پروژههای زیرساخت و پسیو شبکه و بسیاری از موضوعات دیگر به شما عزیزان ارائه دهیم.
ما به طیف گستردهای از شرکتها و صنایع مختلف در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ سرویسدهی میکنیم. شرکتهای خصوصی، سازمانهای دولتی، نهادها، کارخانهها و کارگاهها، مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز خدماتی و غیره.
- شما به ما نیاز دارید اگر :
- اگر شما به یک تیم مشاوره IT قابل اعتماد نیاز دارید.
- اگر شما می خواهید کاملاً بر روی کسب و کار خود متمرکز باشید، نه بر روی فناوری.
- اگر فکر می کنید که سیستمهای فعلی شما به جای کمک به کسب و کار شما مانع انجام درست فعالیتهای شما میشوند.
- اگر شما نیاز به اطمینان و امنیت بیشتری در شبکه خود دارید.
- اگر شما میدانید که خرابی سیستمها و قطعی شبکه هزینههای زیادی برای کسب و کارتان ایجاد میکند.
- اگر شما میخواهید مطمئن باشید که از تمامی اطلاعاتتان به صورت دورهای ، نسخه پشتیبان تهیه میشود.
- اگر میخواهید تجهیزات سختافزاری وزیر ساخت شبکهخود را ارتقاء دهید.
- اگر میخواهید شرکت خود را به محل جدید انتقال دهید.
- اگر میخواهید از سرویسهای نرمافزاری برای انجام راحتتر امور اداری و یا بالا بردن راندمان کاری پرسنل خود استفاده کنید.
- اگر میخواهید بدانید که همیشه تجهیزات و اموال شرکت در چه وضعیتی و موقعیتی قرار دارند.
- اگر میخواهید فعالیت کارمندانتان را از راه دور زیر نظر داشته باشید.
- اگر میخواهید برای رفع خرابی سیستمها و شبکه کمترین زمان اتلاف وقت را در مجموعه خود داشته باشید.
- اگر بر این باور هستید کههزینههای پیشگیریاز مشکلات در سیستمها و شبکه کمتر ازهزینههای رفعمشکلات آن میباشد.
- اگر به دنبال گسترش و توسعه کسب و کار خود هستید اما هزینهها و نیازهای آن را در زمینه فناوری نمیدانید.
- اگر شما میدانید که فناوری ابزاری بسیار مؤثر برای پیشرو بودن در هر کسب و کاری است.
- اگر نیازمند تیم حرفهای و متخصص برای نظارت و مدیریت پروژههای IT خود هستید.